Napište nám

DevOps Admin

Jsme StringData, česká softwarová společnost působící na trhu přes 20 let. Specializujeme se na oblast vývoje a systémovou podporu kritických back-office procesů, zejména na návrh, vývoj a následnou podporu software a to jak v oblasti vlastního produktového vývoje, tak i klasického zakázkového vývoje. Našimi klienty jsou především banky a další velké společnosti.

Mezi naše hlavní hodnoty, které ctíme patří férovost, pracovitost, důvěra a respekt. Nejsme svázáni procesy ani hierarchií. Nabízíme volnost, očekáváme zodpovědnost. Společně nás to baví. A protože nás to baví, dáváme do toho to nejlepší z nás.

Aktuálně do našeho interního týmu hledáme nového kolegu/ni na pozici DevOps Admin.


Jan Lachman
Head of IT & DevOps

Co tě u nás čeká?

  • Správa CI/CD pipelines, primárně Jenkins
  • Správa podpůrných systémů
    Gitlab, Nexus, Portainer, Harbor, Docker server
  • Administrace databázových systémů
    MSSQL, MySQL/MariaDB, Postgres
  • Kontejnerizace aplikací a jiných služeb
  • Podpora klientů a jejich řešení on-prem instalace našich produktů, implementace klientských požadavků
  • Podílení se na zajímavých IT projektech (klientské i interní)
  • Zajištění bezproblémového chodu produkčních serverů a aplikací pro klienty
  • Účast na celkovém rozvoji interní infrastruktury

 

Co od tebe očekáváme?

  • Znalost Docker, princip kontejnerizace
  • Schopnost vytvářet skripty (Bash nebo Python), automatizace
  • Alespoň základní znalost webových serverů (apache, nginx)
  • Angličtina (min. B2) pro schopnost komunikace s některými klienty
  • Základní znalost správy sítí a síťových prvků
  • Důslednost a samostatnost: schopnost vést a dovést do zdárného konce různé interní projekty
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Pečlivost a systematičnost

Co navíc uvítáme?

  • Znalost JVM, Maven
  • Vhled do Linuxu (ideálně Rocky Linux / CentOS / Red Hat, …)
  • Znalost některého programovacího jazyka
  • Základní představa o Oracle databázích
  • Znalost administrace Azure (DevOps)

Co u nás najdeš?

  • Zajímavou a samostatnou práci pro interní i externí klienty
  • Flexibilitu a rovnováhu pracovního a soukromého života
  • Hybridní model spolupráce (2 dny homeoffice/3 dny office)
  • Možnost spolupráce na IČO nebo HPP
  • Zajímavé mzdové ohodnocení
  • Nástup možný ihned
  • Příspěvek na stravování, kafetérii v hodnotě 14 000 Kč ročně na odpočinek, zdraví a vzdělávání
  • Společné firemní akce
  • Firemní tarify s neomezeným voláním, zvýhodněné tarify pro rodinné příslušníky a přátele
  • Týden dovolené navíc
  • Práci v malém týmu, tří dalších, bezva kolegů
  • Možnost učit se nové věci, a tak se rozvíjet osobně i profesně
  • Skvělého šéfa, který si na nic nehraje a vždy tě podpoří

Zaujala Tě otevřená pozice?
Přidej se k nám!

Kariérní kontaktní formulář
inkedin logoyoutube logoatmoskop logo

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram