Vše zkotrolujeme a doplníme o data z dalších zdrojů.
Odeslání ke zpracování
Finální výstup předáme do cílové aplikace.
Vytěžované dokumenty
Finanční výkazy
Výroční zprávy (vybrané informace)
Bankovní výpisy
Exporty historie z internetového bankovnictví
Potvrzení o platbě
Faktury a pokladní doklady
Energetické štítky
Vyúčtování energií
Dopravní pokuty
Osobní doklady
DocuFlow se umí naučit i další druhy dokumentů přesně podle vašich potřeb.
Přínosy aplikace DocuFlow
Rychlá implementace
Jednoduché a rychlé nasazení bez nutnosti zásahu do vašich stávajících systémů a potřeby rozsáhlého školení zaměstnanců.
Komplexní automatizace v jednom řešení
DocuFlow pokrývá kompletní proces od získání dat z dokumentů až po jejich zpracování bez potřeby dalších nástrojů.
Úspora nákladů
Šetří lidské zdroje a snižuje náklady během celého procesu zpracování dokumentů.
Bezpečnost
Zvyšuje ochranu proti úmyslným i neúmyslným majetkovým ztrátám.
Snížení chybovosti
Eliminuje nepřesnosti a chyby při manuálním přepisu, analýze a kontrole dat.
Využití synergií
Plně se integruje s interními a externími systémy a zdroji, a přináší tak možnosti dalšího zpracování dat.
Rychlost
Automatizovaný proces je ve srovnání s manuálním zpracováním dokumentů násobně rychlejší.
Řešení na míru
Díky své flexibilitě DocuFlow snadno automatizuje i složitější procesy. Umožňuje škálovatelnost a řešení na míru vašim firemním procesům.
Lokální podpora
Český tým, který vám pomůže s nasazením a následnou technickou podporou uživatelů.
ROI
Rychlá návratnost investice. U komplexních manuálních procesů již v řádu měsíců.
Průvodce chytrou digitalizací
firemních dokumentů
Jak na digitalizaci zpracování dokumentů krok za krokem, nejčastější chyby a praktické příklady
Jak probíhá implementace DocuFlow?
Doba dodání řešení je zhruba 3 měsíce od podpisu smlouvy. T+x = datum podpisu smlouvy + x kalendářních dní.
1.
Analýza
T +30
Společně s vámi zmapujeme vaše procesy, vybereme vhodné kandidáty pro automatizace a vytvoříme návrh řešení na míru.
2.
Vývoj a testy
T +80
Provedeme a otestujeme úpravy DocuFlow dle vašich představ, abychom přesně naplnili vaše požadavky.
3.
Nasazení
T +90
DocuFlow k vám nasadíme na produkční prostředí, nebo ho spustíme u nás v cloudu. Vyškolíme vaše zaměstnance.
4.
Ostrý provoz
T +91
DocuFlow se stará o automatizovaný běh vašich procesů a vy sledujete výstupy. Poskytujeme vám servis a společně pak řešíme další vylepšení a možný rozvoj.
Řešení využívá synergie robotické procesní automatizace (RPA) a softwaru pro automatizované vytěžování dat - DocumentAnts. Pro vytěžení strojově nečitelných dokumentů používáme OCR ABBYY.