DocuFlow

Automatizace zpracování a vytěžování dokumentů​
Komplexní platforma pro plnou automatizaci procesu získání, vytěžení a následného zpracování dat z digitalizovaných dokumentů.

Jak funguje DocuFlow 

Získání dokumentů

Dokumenty automaticky nahrajeme ke zpracování.

Rozpoznání typu dokumentu

Ověříme formát podkladu
a určíme typ dokumentu.

Vytěžení informací

Vyčteme hodnoty podle typu dokumentu.

Validace a doplnění dat

Vše zkotrolujeme
a doplníme o data z dalších zdrojů.

Odeslání ke zpracování

Finální výstup předáme do cílové aplikace.

Vytěžované dokumenty

Finanční výkazy ​
Výroční zprávy (vybrané informace)​
Bankovní výpisy​
Exporty historie z internetového bankovnictví​
Potvrzení o platbě​
Faktury a pokladní doklady
Energetické štítky
Vyúčtování energií
Dopravní pokuty
Osobní doklady
DocuFlow se umí naučit i další druhy dokumentů ​přesně podle vašich potřeb.

Přínosy aplikace DocuFlow

Rychlá implementace

Jednoduché a rychlé nasazení bez nutnosti zásahu do vašich stávajících systémů a potřeby rozsáhlého školení zaměstnanců.

Komplexní automatizace v jednom řešení

DocuFlow pokrývá kompletní proces od získání dat z dokumentů až po jejich zpracování bez potřeby dalších nástrojů.

Úspora nákladů

Šetří lidské zdroje a snižuje náklady během celého procesu zpracování dokumentů. ​

Bezpečnost

Zvyšuje ochranu proti úmyslným i neúmyslným majetkovým ztrátám.​

Snížení chybovosti

Eliminuje nepřesnosti a chyby při manuálním přepisu, analýze a kontrole dat.​

Využití synergií

Plně se integruje s interními a externími systémy a zdroji, a přináší tak možnosti dalšího zpracování dat.

Rychlost

Automatizovaný proces je ve srovnání s manuálním zpracováním dokumentů násobně rychlejší.

Řešení na míru 

Díky své flexibilitě DocuFlow snadno automatizuje i složitější procesy. Umožňuje škálovatelnost a řešení na míru ​vašim firemním procesům.​ 

Lokální podpora

Český tým, který vám pomůže s nasazením a následnou technickou podporou uživatelů.

ROI

Rychlá návratnost investice. U komplexních manuálních procesů již v řádu měsíců.
Průvodce chytrou digitalizací
firemních dokumentů
Jak na digitalizaci zpracování dokumentů krok za krokem, nejčastější chyby a praktické příklady
Průvodce digitalizací dokumentů

Jak probíhá implementace DocuFlow?​

Doba dodání řešení je zhruba 3 měsíce od podpisu smlouvy. 
T+x = datum podpisu smlouvy + x kalendářních dní​.
1.
Analýza
T +30
Společně s vámi zmapujeme vaše procesy, vybereme vhodné kandidáty pro automatizace a vytvoříme návrh řešení na míru.​
2.
Vývoj a testy
T +80
Provedeme a otestujeme úpravy DocuFlow dle vašich představ, abychom přesně naplnili vaše požadavky.​
3.
Nasazení
T +90
DocuFlow k vám nasadíme na produkční prostředí, nebo ho spustíme u nás ​v cloudu. Vyškolíme vaše zaměstnance.​
4.
Ostrý provoz
T +91
DocuFlow se stará o automatizovaný běh vašich procesů a vy sledujete výstupy. Poskytujeme vám servis a společně pak řešíme další vylepšení a možný rozvoj.​

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.
Napište nám
CTA

Stavební kameny DocuFlow

Řešení využívá synergie robotické procesní automatizace (RPA)
a softwaru pro automatizované vytěžování dat - DocumentAnts.​
Pro vytěžení strojově nečitelných dokumentů používáme OCR ABBYY.
DocuFlow

Digitalizujte celý proces zpracování dokumentů. Ušetříte čas i náklady a eliminujete chybovost. 

Zanechte nám Vaše kontaktní údaje. Co nejdříve se Vám ozveme.
Kontaktní formulář

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram