BINF nabízí digitalizaci poskytování informací o klientech, jejich účtech a dalších produktech v rámci zákonné součinnosti. Automatizujte zpracování všech typů a formátů žádostí z různých vstupních kanálů a tvorbu odpovědí na ně v České republice i na Slovensku.
1.
Automatizace
V systému BINF můžete žádosti zpracovávat automaticky. Činnosti jako příjem, vytváření a odeslání odpovědí půjdou doslova samy.
2.
Přehled
Díky přehledné evidenci můžete snadno vyhledávat v žádostech i odpovědích.
3.
Integrace
BINF lze jednoduše propojit s konektorem datových schránek SDBox nebo s vašimi interními systémy.
4.
Šablony
Pomocí šablon si sami nastavíte jednotný vzhled a obsah zpráv.
Automatické načtení žádostí Načtení žádosti probíhá díky integraci z různých kanálů, zároveň máte možnost napojit další řešení pro vytěžování dokumentů, e-mailů aj.
Automatické vytváření odpovědí Součástí odpovědi jsou také automaticky vytvářené přílohy jako faktury, výpisy z účtů a další.
Přehledná evidence a archivace Hromadné odesílání do datových schránek a uložení kopií odpovědí.
Podpora EEP Podporuje elektronické exekuční příkazy (EEP).
Případové studie
Příklady implementací a využití našich řešení v praxi.