Jsme ryze česká softwarová společnost. Již od roku 1993 se zabýváme vývojem IT systémů primárně pro finanční instituce na českém a slovenském trhu. Zaměřujeme se především na digitalizaci, automatizaci a optimalizaci v oblasti Back Office procesů. Pro naše zákazníky jsme strategickým partnerem.
Máme vlastní SW produkty, realizujeme projekty na zakázku a věnujeme se i robotické procesní automatizaci.
Je nás okolo 100 kolegů. Pracujeme v menších přátelských týmech. Jsme otevřeni různým formám spolupráce. Respektujeme osobní hodnoty a potřeby každého z nás.
Radovan a jeho tým jsou zapálení obchodníci, kteří pro naše zákazníky hledají ta nejužitečnější řešení. Jejich krédem je poskytnout vynikající hodnotu za rozumné peníze.
Client Service
Lukáš Folvarský
Head of Service
Lukáš a jeho lidé řeší problémy a zodpovídají dotazy našich zákazníků. Proaktivně a profesionálně se starají o jejich spokojenost a kvalitu našich aplikací.
PMO & Delivery
Michal Zákoucký
Head of PMO & Delivery
Michal vede team JAVA, PHP a Python vývojářů, který realizuje zákaznické implementační projekty vedené PMO. Od menších až po velké v řádech tisíců člověkohodin.
Analytics & Product
Adam Palát
Head of Analytics & Product
Adam vede tým analytiků a product ownerů. Stará o návrh řešení dle představ klienta. V rámci produktového rozvoje připravuje komplexní řešení, která podporují digitalizaci procesů a přináší úspory.
Finance Management
Michal Kotoč
CFO
Michal a jeho tým jsou přesvědčeni, že klíčem k úspěšným finančním rozhodnutím jsou přesná a aktuální data. Jejich controlling a reporting jsou na tom postaveny.
IT
Jan Lachman
Head of IT
Tým Honzy Lachmana zaštiťuje tu nejlepší technickou podporu pro všechny kolegy ze StringData. Proaktivně inovuje a rozšiřuje naše virtuální pracovní prostředí.
Benefity
Týden dovolené navíc.
Příspěvek na stravování.
14.000 Kč ročně na odpočinek, zdraví a vzdělávání do Edenred Benefity Café.
Podporujeme zdravou work-life balance.
Firemní akce.
Mobilní tarify s neomezeným voláním, balíkem mobilních dat a zvýhodněné tarify pro rodinu a přátele.
Kombinujeme práci z kanceláře a na home office.
Jeden z nehmotných benefitů je opravdu velmi příjemné a přátelské pracovní prostředí.
Možnost bezúročné a bezúčelové půjčky.
Náborový proces a adaptace
Uvítáme jak zkušené specialisty, tak nabízíme prostor těm, kteří (re)startují jsou pracovní cestu.
Důležité je, jakou máš chuť a odhodlání se učit, posouvat a převzít zodpovědnost.
1
Dej nám o sobě vědět
Stačí zaslat svůj odkaz na LinkedIN, nebo poslat CV a doplnit v čem bychom si mohli společně rozumět.
2
Zavoláme si
V případě, že to vypadá, že bychom si mohli rozumět, HR si s tebou domluví krátký informativní telefonát, kde si doplníme, co o tobě a tvých zkušenostech ještě nevíme. Vždy nás také zajímá tvá motivace a směr, kam se chceš dále vyvíjet.
3
Potkáme se osobně
Na dalším setkání, preferujeme osobní, ale výjimkou nejsou ani čistě online schůzky, se seznámíš se svým potenciálním vedoucím, někdy i kolegy a HR. Důležité pro nás je, abychom si otevřeně řekli svá očekávání a také otestujeme tvé technické znalosti a přístup ke konkrétnímu úkolu.
4
Training day
Pokud si stále jdeme naproti, nabídneme ti setkání s týmem, provedeme tě firmou a ukážeme ti jak a na čem pracujeme. Zpravidla zajdeme společně na kafe nebo oběd, abychom se i osobně více poznali. Vždy je pro nás důležité, aby tvé a naše hodnoty a nastavení byly v souladu.
5
Úkol
U seniorních nebo vedoucích pozic zpravidla připravíme zadání, které vychází z reálných situací, které u nás kolegové řeší. Dostaneš čas se nad ním zamyslet a připravit, na osobní schůzku, kde se s tvým pohledem seznámíme v širším týmu a o tvých přístupech dále diskutujeme.
6
Rozhodnutí
Pokud se vzájemně shodneme, že spolupráce dává oběma stranám smysl, zbývá se už jen dohodnout na finálních podmínkách, které obdržíš v naší zaslané nabídce. Jestli jsme už ale došli až sem, zpravidla se na spolupráci dohodneme 😊