Shrnutí výsledků zákaznického průzkumu spokojenosti

28. 3. 2024

V průběhu druhého pololetí minulého roku jsme uskutečnili první kolo pravidelného sběru klientské zpětné vazby. Průzkum nám poskytl cenný vhled do názorů a potřeb našich klientů. Hodnotili celou škálu našich IT řešení a poskytovaných služeb a většina z nich vyjádřila pozitivní názor na všechny aspekty naší spolupráce. Za jejich ochotu se o názory podělit jim velice děkujeme a zejména s náměty na zlepšení našich produktů a služeb budeme odpovědně pracovat. 

Tento článek shrnuje hlavní zjištění a poskytuje celkový přehled o spokojenosti našich klientů, jejich preferencích a oblastech pro potenciální rozvoj či zlepšení. 

Celková spokojenost  

Většina našich klientů vyjádřila pozitivní názor na IT řešení, která jim StringData poskytují. Zvláště pozitivní ohlasy byly na jejich schopnost zjednodušit a automatizovat pravidelné rutinní úkoly, čímž klientům šetří čas a zdroje. Mnozí klienti zdůraznili, že jsou „spokojeni“ nebo „spíše spokojeni“ s řešeními, což je sice povzbudivý signál o kvalitě a efektivitě našich produktů a služeb, ale zároveň naznačuje prostor pro některá zlepšení vedoucí k úplné klientské spokojenosti. 

Doporučení

Průzkum rovněž ukázal, že vysoký počet respondentů by doporučil naše IT řešení ostatním. Tato ochota doporučit je významným ukazatelem důvěry a spokojenosti klientů s našimi službami. Zvláště pozitivní zpětná vazba byla na schopnost našich řešení přizpůsobit se specifickým potřebám a požadavkům klientů. 

Oblasti pro zlepšení a nové funkce

Klienti nám také poskytli cenné náměty na zlepšení a požadavky na nové funkce. Někteří klienti vyjádřili zájem o další automatizaci svých procesů a integraci s dalšími systémy a aplikacemi. Zdůraznili také potřebu zlepšení některých uživatelských rozhraní a zjednodušení procesů. Tato zpětná vazba je pro nás nepostradatelná a pomáhá identifikovat oblasti, ve kterých můžeme naše služby a produkty zlepšovat a dále rozvíjet. Budeme s ní zodpovědně pracovat a na zmíněná témata s našimi klienty otevřeně komunikovat. 

Komunikace a podpora

Průzkum také poukázal na důležitost efektivní komunikace a podpory. Klienti ocenili rychlé reakční doby a profesionalitu našeho týmu při řešení problémů a požadavků. Vysoká úroveň spokojenosti v této oblasti potvrzuje úspěch v plnění našeho závazku poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu. 

Celkově výsledky průzkumu ukazují, že naši klienti jsou spokojeni s kvalitou našich IT řešení a rozsahem služeb, které nabízíme. Pozitivní hodnocení a ochota doporučit naše řešení jsou důkazem naplnění našeho závazku vůči profesionální excelenci a otevřeného přístupu k inovacím. Zároveň nám průzkum poskytl cenné vhledy do oblastí, kde můžeme naše služby dále zlepšovat a rozšiřovat tak, abychom nadále nejen plnili ale překonávali očekávání našich klientů. 

Děkujeme všem klientům, kteří se zapojili do průzkumu a těšíme se na pokračování naší spolupráce. 

Ondřej Říha

Marketing Business Partner

Související články

Chcete zjistit více?

Kontaktujte nás, co nejdříve se Vám ozveme.

Napište nám
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram