Automatizace interbankovní mobility klientů pomáhá bankám zrychlit časově náročné úkony a eliminovat chyby způsobené manuálním přepisem.
Na straně klienta probíhá změna banky nebo účtu snadno. Zvláště v případě, pokud zájemce využije takzvaný Kodex mobility nebo přesněji Standard mobility klientů. Nabízí jej většina bank, protože umožňuje jednodušší a rychlejší vyřízení formalit.
Na straně nové banky však interbankovní mobilita obnáší celou řadu časově náročných procesů. Ze staré banky je potřeba převést do nové banky všechny trvalé platby, inkasa, SIPO, zkontrolovat údaje a dodržet všechny zákonné lhůty. Údaje z žádostí jsou do bankovních systémů často zadávány ručně, proto hrozí riziko chybovosti. Každá banka má navíc vlastní formulář – to celou agendu ještě více komplikuje.
StringData umí značně zjednodušit a zrychlit celý proces přechodu mezi bankami. Nabízíme řešení v podobě automatizovaného vytěžení potřebných údajů z žádosti a následné robotizace manuálních úkonů.
Prostřednictvím produktů pro chytré vytěžování údajů DocumentAnts a softwarových robotů UltimateRPA dokážete kontrolovat výměnu informací mezi bankami. Roboti automaticky založí požadavek klienta ke změně běžného účtu a nahrají do systému žádost o změnu účtu. DocumentAnts umí vyčíst informace z žádosti v různých formátech (pdf, word aj.) a robot dokáže sám zadat všechny vytěžené informace do interních systémů. Roboti navíc pohlídají, kdy byla žádost vyřízena a poslat notifikaci o úspěšném zpracování.
Automatizujte činnosti, které teď dělají operátoři banky manuálně - zpracování žádosti, kontrola vystavení dokumentů v AMOS, nastavení trvalých příkazů a dalších atributů na novém bankovním účtu. Chytrý konektor datových schránek SDBox navíc umí informovat např. zaměstnavatele o změně účtu.
Zaujala Vás automatizace interbankovní mobility klientů a máte zájem o více informací? Kontaktujte nás: sales@stringdata.cz.